Voor de telefonische acquisitie ben ik de support om meer klanten te genereren. Wanneer ik afspraken maak voor uw verkoopteam opereer ik professioneel en stapsgewijs.
Vooraf stel ik een aantal essentiële vragen. Wat is uw doelstelling voor de organisatie? In welke fase bevindt uw onderneming zich? In de leadgeneratie helpt ook het noemen van uw portfolio om uw prospect van een dienst te overtuigen. Deze voorkennis maakt telefonische acquisitie tot een succes.
Saillant detail: ik werk vanuit een eigen belbestand dat alle industrieën in Nederland beslaat. U hoeft dus zelf geen bedrijven op te zoeken.
Professionele voorbereiding op telefonische acquisitie
Voorafgaand aan de eerste telefonische benadering probeer ik te achterhalen wie de decisionmaker is. In andere gevallen vraag ik erom bij het eerste telefonische contact.
Ik opereer voornamelijk in de zakelijke markt. Efficiëntie en doelgerichtheid is daarbij de sleutel. Dat betekent dat ik respectvol met de tijd van uw prospect omga. Tijd is immers geld.
Vanuit een goed onderzoek heb ik de juiste persoon aan de telefoon. En aan hem of haar vertel ik wat een product of dienst toevoegt.
Incompany telefonische acquisitie
In dit vak is het belangrijk om openheid van zaken te geven. Daarom vinden mijn diensten bij voorkeur plaats bij u op locatie. De telefonische gesprekken zijn dus incompany mogelijk. Voordelen hiervan zijn:
- U kunt meeluisteren
- U hoort snelle feedback van toekomstige klanten
- Direct contact en sparren met u over de voortgang
Prettige telefoonstem
Een goede telefoonstem is overtuigend en duidelijk, maar geeft ook een aangename eerste contactbeleving. Ik hanteer de juiste toonhoogte, hardheid en intonatie om met de ontvanger te spiegelen.
In de telefonische acquisitie werk ik maatgericht. Benieuwd wat ik voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan eens vrijblijvend contact op.
Hoe en wanneer moet u een offerte opvolgen? In dit artikel leest u een aantal tips voor het effectief nabellen van offertes.